Mama wraca do formy

Zajęcia fitness dla mam z dziećmi od 3 m-ca do 1,5 roku.

Mamom po porodzie zwykle ciężko jest wrócić do formy, a jeszcze ciężej wygospodarować czas dla siebie i opiekę dla dziecka. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem są zajęcia, na które może zabrać ze sobą maluszka.

Zajęcia „mama wraca do formy”  to rodzaj zajęć, na których ćwiczysz i poniekąd bawisz się z maluchem, ale jednocześnie świadomie kontrolujesz pracę własnych mięśni. Na zajęciach pracujemy nad kondycją mięśni całego ciała, ale szczególny nacisk kładziemy na poprawę stabilizacji kręgosłupa i na ćwiczenia mięśni dna miednicy.

Cel zajęć:

•    Zapobieganie obniżeniu się macicy i ścian pochwy,
•    Wzmocnienie mm dna miednicy,
•    Odzyskanie prawidłowego napięcia mm brzucha,
•    Zapobieganie, a także leczenie rozejścia mm prostych brzucha,
•    Eliminacja zaburzeń nieotrzymania moczu,
•    Pobudzenie układu krążenia,
•    Kształtowanie prawidłowej postawy po ciąży,
•    Zapobieganie i pomoc w bólach kręgosłupa,
•    BEZPIECZNY Powrót do formy po ciąży.

Kiedy można zacząć ćwiczyć z dzieckiem? Zapraszamy na ćwiczenia po zakończeniu okresu połogu i kontroli u ginekologa. Dzieci biorą udział w ćwiczeniach dopiero, kiedy stabilnie trzymają główkę. Wcześniej tylko leżą na matach lub kocykach, a mamy ćwiczą same. Poza tym nie ma żadnych specjalnych przeciwwskazań.

Prowadzący: Kasia Jachewicz